måndag 25 november 2013

MED ÅLDERDOMEN KOMMER...

... Visdom, ansvarstagande och rynkor! Jag kan säga att för mig stämmer endast rynkorna nu, för jag har så mycket jag borde göra så jag åldras med den här stressen! Inte har jag ännu heller blivit så klok att jag skulle fatta börja på mina skoluppgifter i tid. Jag lämnar allt ansvar till sista sekunden och då fattar jag att jag har tänkt fel. Eller egentligen inte tänkt alls!
Jag sitter ensam i tyskaklassen och väntar på att lektionen ska börja. Under tiden jag har suttit ensam här har jag hunnit räkna min deadline-lista typ 10 gånger och den minskar ändå inte! Nu måste jag skärpa mig ifall jag vill ha jullov i år också!
Har ni tips på hur man slipper att stressa? Hur ska jag få tag mig själv i nacken och börja jobba?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.