fredag 8 november 2013

RUN ´TIL YOU MAKE IT!

I need this shirt for P.E / Gymclass
Bild: weheartit.com

Jag fick min syster med på en intervallträning i dag. Det är alltid mycket roligare att ha sällskap, fast man inte är i samma skick, men man kan pusha varandra ändå! Vi sprang, powerwalka, gjorde lite hoppövningar och så sprang vi upp för några backar. Sista backen var nog den tuffaste, men ah vad det kändes bra att komma upp för den! Riktigt effektiva 45minuter enligt mig! Vi ska nog få min syster i bröllopsskick till nästa sommar ;)

Min Beach2014 börjar också faktiskt närma sig... ;) Ni andra har kanske tid tills nästa sommar, men jag har inte så mycket tid på mig...! Berättar mera en annan gång!

Nu hoppar jag i duschen och börjar göra mig i skick till kvällen! Det blir kaffekaka hemma hos Nise som fyller år (i morgon) och sedan blir det utgång, woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.