onsdag 20 november 2013

MY AWESOME NEWS!


Äntligen kan jag berätta åt er min spännande nyhet, som jag har gått och tänkt på hela tiden och planerat typ dygnet runt! Har inte kunnat hålla mig, så många mina vänner vet redan, men nu får ni alla bloggläsare också veta. JAG SKA ÅKA TILL THAILAND I JANUARI!!! Och inte bara på semester utan jag ska bo där i fyra veckor när jag går en bartender utbildning! Alltså hur awesome är inte det?!?! Jag är helt superexcited!

Jag har länge velat göra något spännande, annorlunda och roligt utomlands, men jag är helt för feg för att bara flytta utomlands och bo. Så det här är perfekt för mig! Jag får träffa nya människor, jag får bo i Thailand (!!!) i fyra veckor och jag får uppleva ALLT man kan göra där! Alltså en av mina "must-do-before-I-die" är att rida på en elefant och vart åker man för att göra det? Jo, till THAILAND! Okej, det finns MASSOR jag vill se och uppleva där (inte endast elefanterna)!

Det var meningen att jag skulle åka med någon vän, men ingen av mina vänner kunde sen sist och slutligen hänga med, så jag beslöt mig för att fara ensam. Jag har så länge velat göra något stort och spännande, så jag tänkte inte låta det stoppa mig! Jag får ändå träffa massor med nya människor där, så jag är ju inte ensam där. Jag har dessutom redan chattat med några tjejer från grannlandet, som jag ska flyga med, så behöver inte ens flyga ensam.

Jag är så otroligt nervös (på det bästa möjliga sättet) och jag skulle kunna packa väskan nu redan! Jag tänkte att NU har jag min chans att göra något extra och resa, för jag är inte bunden till något och jag har ingen panik med skolan.


KÄÄÄÄKS! Jag kan fortfarande inte tro att jag påriktigt ska göra det här! Känns helt otroligt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.