onsdag 27 november 2013

SKULLE INTE TACKA NEJ


Jag vill, jag vill, jag vill, JAG VILL HA EN SÅN!!! Träffade en tjej på sitzen som hade en sån och hon berättad hur bra den är och att den berättar hur mycket du rör på dig och hur mycket du ska röra på dig under dagen. Den berättar hur mycket kalorier du bränner och du kan använda den med ett pulsebälte och då visar den ännu nogrannare hur mycket kalorier du bränner. Okej, nu tänker ni att det är en vanlig pulsklocka, men NEJ det är den inte! Jag har en vanlig pulsklocka, men jag använder den med mitt bälte då när jag tränar. Den här kan du ha hela tiden runt handleden och den berättar hur mycket du ska röra på dig, för att ha rört på dig tillräckligt under en dag! Den räknar alltså också dina steg och meddelar hur mycket du har kvar för att nå rekommendationen som är 10 000 steg till dagen.

Den ser ut som ett vanligt svart armband och de där röda texten lyser inte hela tiden utan endast då du aktiverar den. Och ja, det är alltså också en vanlig klocka. En annan superbra grej med den är att den har laddbar akku, dvs. man behöver inte springa till smedsaffären för att byta batterier hela tiden utan du bara laddar den med att koppla den till datorn!

Det enda lilla felet jag hittar i den är att den kommer endast i svart. En vit eller neonpink skulle kunna vara ganska snygg, men sen igen svart passar till allt. Så det var inte så stort fel och det är något jag nog kan leva med.

All I want for christmas is... a Polar Loop activity bracelet!

3 kommentarer:

  1. Ja läste lite på nettin om den, lite kritik fanns de också. T.ex skrev nån att den behöver laddas 2-3 gånger i veckan, att den bara meddelar om man ha träna för lite när man kytkee den till datorn, dvs int under träningen eller via armbandet. Allt ska kollas på datorn. Dom som har iphone har lättare för då kan dom bara öppna de på telefonen för att se. Så ja tror no teppå får en hederlig sykekello iställe :D han tappar annars nerverna me att allti hamna koppla ti datorn.

    SvaraRadera
  2. Ahaaa just de. Joo ja läst om att den e lätt att koppla ti iPhone, men jooo ja använder datan annars o myky så int vet ja nu om de e så svårt fö mej :P men sen visar den ju stegen på klockan??? Då ser du ju de.

    SvaraRadera
  3. Ja läst o lite mera nu o de e väl påväg en android app också :) o sen har den ju bluetooth så de går ju lätt utan att koppla o kanske de går via telefonen då om man har Bluetooth smart på sin känny :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.