onsdag 13 november 2013

DARKER THAN GREY



Bjuder på två usla webcam bilder från ena tågresan, som jag aldrig bloggade om just då. Ni vet ju vad jag tycker om inlägg utan bilder...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om här nu. Jag har så mycket jag skulle kunna berätta åt er, men det känns inte som jag är färdig ännu. Jag vill dela med mig så mycket, men alltid när jag skriver om saker på bloggen eller skriker ut det åt alla, så brukar det skita sig. Genast jag hör någon säga något negativt om något jag planerar/vill göra, så brukar det inte bli av/lyckas.

Jag tror på att positiva tankar för dig långt. Jag tror att om man tänker negativt, så lyckas ingenting.

Jag ska nog berätta lite mera om saker som tvinnar i mina tankar just nu, men inte i dag och inte nu. Jag behöver mera tid att tänka och fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.