tisdag 26 november 2013

VÅGA LITE MER!


Dagens outfit bestod av en grönklänning, silvetröja  och en halsduk plus silverarmband. Jag tycker mycket om att prova på olika outfits och ibland kan jag mitch-and-match typ vad som helst. Jag tycker det är roligt att prova på nya grejer och ibland misslyckas jag totalt, men ibland blir jag helt kär i just den outfiten. Någon min nära vän kanske har lagt märke till det och ibland går jag kanske med en outfit just bara den där ena gången och sedan har jag aldrig mera samma outfit på mig.

Jag tycker om att variera och inte fastna i samma stil och outfits. Ibland kan jag såklart gå ganska mycke i samma outfits och så där liknande stil, men jag försöker ändå variera så mycket jag kan. Jag är inte så modemedveten, följer inte de nyaste trenderna och jag kan göra stora modemissar ibland. Men jag bryr inte! Jag älskar handouts, jag tycker om att gå i kläder som inte alla har och vara mera unik. Det är så lätt att vara så som alla andra.

Vågar ni gå ytterom ert bekvämlighetsområde? Jag tycker ni ska prova! Det är roligt! Ibland lär man sig lite nytt och kanske hittar en ny stil, som man aldrig tidigare hade tänkt att man skulle kunna gå med. Jag sa för något år sedan att jag inte passar i kjol och tröja. Nu har jag gått med den looken några gånger och tycker det är visst ganska snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.