tisdag 19 november 2013

HANNAS HOT & NOT

Jag tänkte försöka på en ny grej här på min blogg; månadens HOT & NOT enligt mig. Alltså det kan vara allt från mode, skönhet, hårstilar till aktuella nyheter och matrecept. Typ allt mellan himmel och jord, som är på något sätt aktuellt just då. Jag tänkte att jag vill prova på något nytt här i bloggen, så jag ska ge ett försökt på det här. Hoppas ni gillar!


HOT

Just nu är det jätte snyggt att ha en kragskjorta bunden runt midjan! Bland annat har modebloggarna Kenza och Angelica gått med den stilen och det ser jätte bra ut! De har matchat en röd kragskjorta med en annars simpel outfit med en vit skjorta, svarta byxor och en svart läderrock. Denna stil lockar mig att köpa en röd kragskjorta, men i mitt skåp finns några kragskjortor i andra färger som jag säkert kan bygga en liknande outfit av!


NOT




Höstdepression. Nu är det dags att vinna höstdepressionen och börja njuta av mörka kvällar med tända ljus, mys under filten, dricka te och ha yllesockor på fötterna. November är nästan slut och vintern närmar sig, så nu är det på tiden att släppa depressionen och tanka kroppen med D-vitamin! Motionera, ät hälsosamt, ha myskvällar och kom ihåg dina vitaminer så går höstdepressionen alltid lättare över!



4 kommentarer:

  1. Gillar idén! :)

    SvaraRadera
  2. kiva idee! sku nästan ha lust att apa efter lite :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod bara, ja e ju int den första som börja me de :P har sett många som har inne och ute -lista :)

      Radera
  3. Kiva! Väntar på fler såna inlägg, intressant :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.