lördag 23 november 2013

MIN FÖDELSEDAG







Flickorna kom över hit tills oss för att ha en filmkväll med oss och vi firade min födelsedag med smått och gott och en mycket bra komedi film, The Heat. Flickorna sjöng åt mig och hade en intressant papperspåse full med allt möjligt roligt! Min Thailand survival-kit! Inne i den fanns godis, solbrillor som byter färg, en blomma man kan ha i håret, nagellack, läppglans, ögonskugga, armband och en t-skjorta med texten DO EPIC SHIT. Hahahha, alltså de känner mig nog ganska bra, för armbanden har jag gått och kikat på i säkert ett år! Blomman och solbrillorna är helt JAG! Och skjortan är ju helt AWESOME! Eller borde jag säga EPIC!


TACK TACK FLICKOR! Ikväll ska vi väl på något sätt fira min födelsedag, men jag har inte fått veta något annat än att jag ska vara klar klockan 17. Har nog lite på känn att kvällen slutar på Ollis..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.