onsdag 7 maj 2014

DAGENS LOOK

Anser du att du är modemedveten? Tycker du att du har snygg klädstil och smak i kläder? Tror du någon tycker du har snygga outfits och skulle vilja kopiera din stil ibland?

Jag anser inte mig själv som modemedveten och jag tycker inte att jag har en speciell klädstil. Jag byter smak och stil varje dag och ibland klär jag mig riktigt tokigt. Jag tror inte heller att det finns personer som tycker jag klär mig snyggt och skulle vilja kopiera min stil, haha! Jag har alltid varit lite annorlunda när det kommer till kläder och jag har alltid tyckt om att klä mig lite annorlunda än alla andra. Jag vill ändå inte ha en massa uppmärksamhet med min klädstil och klär mig därför ganska neutralt.

Jag brukar ha en regel för mig själv att jag inte ska köpa klädesplagg som jag vet att någon min vän eller bekant har. Jag tycker inte om att äga likadana kläder som någon annan, så att det sedan kan gå så att vi har samma plagg på oss samma dag! Det värsta jag vet är att ha samma outfit som någon annan på en fest! Total katastrof enligt mig alltså! Hahah, lite onödig är jag ibland, I know, men så är det för mig! Får väl lite skylla det på min syster, för hon är precis likadan och det är hon som har fått mig att tänka så. 



Visst finns det mycket annat i världen att tänka på än kläder (till exempel MAT!), men förtillfället tvinnar mitt liv mycket kring kläder, mat och träning. Jag älskar att planera outfits, veckans matschema och vad/hur jag ska träna. Någon kanske tycker det låter tråkigt och ensidigt (speciellt det där att planera allt!), men det är jag och jag tycker om det.

Kanske någon tycker det är onödigt att skriva blogginlägg om kläder och outfits, men jag tycker det är roligt med outfitbilder och onödigt prat om kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.