tisdag 6 maj 2014

SLUTSPURTEN


Nu börjar stressen ta över igen. Endast tre dagar kvar i Vasa och jag har massor jag ska hinna med! En tent, kurser på kvällarna, träna, städa hela lägenheten, packa allt jag behöver, jobb, sista lunchen med tjejerna, skoluppgifter... Ja, en hel del!

Jag har blivit jätte okoncentrerad under senaste åren. Just på grund av telefoner och internet, för jag kan inte ens sitta här och läsa på tent utan att ha datorn framför mig eller kolla på telefonen ibland. Då när jag riktigt koncentrerar mig på läsningen så ploppar en massa andra tankar i huvudet. Ni vet "Oj, jag måste komma ihåg att byka ännu några maskiner", "Måste börja packa i god tid, så jag hinner se att jag har allt" och "Nu börjar jag bli hungrig, kanske dags för matpaus!".

Dags att koka lite kaffe och stänga av datorn för en stund. Jag har blivit helt beroende av kaffe. Jag som ännu några år tillbaka sade att jag aldrig ska bli en kaffeholist och dricka kaffe varje dag. DEN HÄR SKOLAN HAR HELT FÖRSTÖRT MIG, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.