måndag 19 maj 2014

PULSHÖJANDE


Skönt att börja jobba först senare på dagen, för jag har redan hunnit med mycket i dag! Jag gick hem från Nickes (20min powerwalk) och kom hem och slängde av mig väskan och gick ut och springa intervaller. Allt som allt blev det 45minuter motion! Det var svettigt att springa intervaller ute i den här hettan! Jag gjorde så att jag länka en stund, sedan sprang jag fullt en strecka (bra att kolla på gatulampor!) och sedan gick jag en stund så att pulsen sjönk igen. Sedan om från början.

Så har jag äntligen fått sola på gården i bikini! Gjorde lite pulshöjande aktiviteter där också! Bra att ta paus från solande och höja pulsen lite. Jag övade att stå på händer (är dålig på det fortfarande, haha), bryggan och att hjula. Allt det här var jag expert på när jag var liten, men nu vill ingenting gå bra. Jag tänker öva hela sommaren på att stå på händer, bryggan och försöka få min hjulning att bli mera flytande. Speciellt bryggan är bra för ryggens flexibilitet och jag borde öva mycket på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.