torsdag 29 maj 2014

FUN AT WORK

Untitled
weheartit.com

Jag hade en jätte tung men rolig jobbdag igår. Det blev över 15 timmar jobbat, men det kändes först när jag kom hem och lade mig i sängen. Jag hade nog en tre timmars paus mellan jobben, så där hann jag också vila lite.

Det som var jätte roligt igår kväll var att hela mitt jobbställe var bokat åt Radio Nova, för de skulle ha sommarfest! Fick alltså träffa kring 40 pers som jobbar i radion och några bekanta ansikten jag sett på tv också! Det var helt sjukt rolig kväll! Det var roligt att servera åt dem och de hade bra live musik där också. Vi fick höra mycket bra komplimanger om vår service och maten, vilket är alltid roligt att höra! Fast kvällen blev sen för oss när vi hade mycket att städa, så tyckte jag det var jätte roligt. Till och med att städa på mitt jobb är roligt tack till mina arbetskompisar!

Fast vädret var uselt igår, så blev det riktigt lyckat. Hoppas de blir flera liknande tillställningar i sommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.