tisdag 20 maj 2014

PRACTICE MAKES PERFECT


Phuuuuust, vad svettigt det blir efter att ha övat att stå på händer i några minuter! Jag börjar bli bättre, men som det märks på bilderna så är jag ännu lite sned. Jag måste försöka dra in magen och rumpan ordentligt! Jag känner när det blir perfekt, för då känns det bekvämst och jag hittar den där rätta vinkeln och vet att där skulle jag kunna stanna och stå en stund, men hittills har jag inte lyckats stanna för flera sekunder eller att få det på bild, heh.

Lite känns det i ryggen och skulderbladen i dag, när jag övade ganska mycket igår, så det är nog verkligen bra träning det här! Svettas gör man och lär känna sin kropp på ett annat sätt. Dessutom är det roligt när man lär sig ganska fort att bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.