söndag 18 maj 2014

GULT PRICKIGT


Hej söndag! I dag ska vi sitta i bilen i över fem timmar, men så är vi hemma igen i södra Finland, skönt! Veckoslutet med Alli har gått bra och vi har hunnit med mycket! Märks att Alli är lite trött efter ett så aktivt veckoslut, för hon sov nästan 12 timmar den här natten! I dag har det varit jätte varmt och vi hann gå en stund till parken och leka. Vi har hunnit leka i tre olika parker det här veckoslutet och efter att ha fått se så många olika parker i Vasa, så märker jag hur dåligt det finns av bra parker i Borgå. Hoppas de snart sku bygga en stor och fin park för barnen!

I dag hinner vi inte göra så mycket mera och i morgon börjar jag och Nicke jobba. Spännande! Jag är nog ganska nervös, för jag har ingen aning hur mina jobbdagar kommer att se ut. Men jag har kvällstur i morgon, så jag har halva dagen tid på mig att träna och sola före jobbet! Skönt!!! Jag ska absolut komma igång bättre med träningen nu när jag har så varierande arbetsturer, för tid finns nog! Efter allt gott vi har ätit under veckoslutet, så känner jag mig inte i bikiniform, så i morgon ska jag nog ut och springa!

HÖRS KANSKE FRÅN VÄGEN!

2 kommentarer:

  1. Dom har nyligen byggt en stor ny Angry Birds (?) park i Estbacka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just de! Har hört om de :) sen försto ja o att dom sku väl bygga en muminpark ännu, o de sku ju vara huippu! :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.