torsdag 15 maj 2014

THE SUMMER IS COMING

Har inte gjort något spännande i dag och jag har inte så mycket intressant att skriva om. Jag har jobbat till klockan 17 i dag med en förfärlig huvudvärk, men jag överlevde.
Fick sällskap av Nise och vi gick en timmes powerwalk och skvallrade om allt nytt som hänt. Jag satt hemma hos henne en stund efter och det är skönt att vara hemma och umgås med henne igen. Vi har alltid så mycket att prata om!

Nu är jag helt loppuslut, men borde packa lite ännu för i morgon ska jag åka tåg till Vasa med Alli. Jag har lovat ta henne upp till Vasa ett veckoslut, bara vi, och Nicke har också saker han ska göra där det här veckoslutet så jag tyckte att det passade bra. Jag ska leka ute med henne, gå på stan, ha filmkvällar, gå på cafe och laga mat tillsammans. Och en massa annat som en sjuåring gillar! Hon har frågat redan ifall vi kan äta mäkkenmat, bada bastu och ha filmkvällar. Bastu och film låter bra men tror nog vi skippar mäkken, haha.
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.