söndag 4 maj 2014

TVÅ NYA FAVORITER


Tyvärr har jag inga egna bilder att bjuda på, men de här är lite ditåt. Jag är ofta så hungrig att jag hinner äta upp min portion, före jag förstår att ta kameran fram, haha. Men alltså jag har hittat två nya favoriter i matväg! Eller egentligen är det mera som mellanmål.

Första är naturell kvark med jordgubbssoppa. MUMS vad det kan vara gott! Mycket bättre än de där färdigt smaksatta kvarkerna. Gärna kan man ju tillägga färsk frukt och bär, men jag har inte haft sådant hemma just nu.

Den andra favoriten är att steka äppelskivor i lite honung och lite havregryn, kryddat med kanel. MUMS! Sött, gott och passar som efterrätt också! Lite hälsosammare men sött och gott ändå! Kanel och äppel är nog så gott och när man tillsätter lite honung och havregryn, så blir det ju mera som en efterrätt och mera att tugga. Det tar inte heller många minuter att göra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.