lördag 24 maj 2014

SOMMARENS FÖRSTA











Vi hade vår sommarens första picknick igår med Lotta och Nise. Vi har lite försökt ha sådan tradition de senaste somrarna. Det var så härligt varmt och fint ännu efter att vi slutat jobbet, så det var perfekt picknick väder! Lotta hade lagat Buu-klubbens pastasallad och så hade vi annat smått och gott med oss, skumppa inkluderat!

Nise stack sedan iväg mot gymmet, och då kom Nicke dit med en till skumppa flaska åt oss, hihih. Nicke fick nog också lite vindruvor när han var så snäll. Där satt vi tills vi inte ville hitta ett soligt ställe mera och så fortsatte vi till terassen på en, lika som förra året. Det komiska är ju att vi gick till Glückauf och tog en och jag drack en tranbärs-lonkero, så som jag gjorde förra året! Kom ju på det i dag. Viktigt att hålla fast vid traditioner!

Det var skönt och varmt hela kvällen och några bekanta såg vi på terassen också. I dag lär det ska bli supervarmt och jag har snällt lovat att vara fem timmar på jobbet i dag, så jag hinner inte sola. Buu, men jag har roligt program ikväll, så det stör inte så mycket. Jag är ju dessutom ledig i morgon!

HA EN SKÖN LÖRDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.