onsdag 7 maj 2014

RUNNING TOGETHER




Jag och Nicke var ut och springa i dag. Jag tycker inte så mycket om att gå ut och springa med Nicke för han har bättre kondition och snabbare fart än jag, så jag brukar överanstränga mig ganska mycket när jag försöker springa lite mera i hans takt. Men ibland är det riktigt bra att jag springer med honom, för då får jag variation i min egen takt.

I dag sprang vi 5km på ungefär 36minuter, vilket är ganska bra för mig. Jag sprang nog ungefär så då när jag höll på mera med löpning, men nu när jag har haft så mycket paus så har jag blivit sämre igen, så nu var det en bra prestation av mig.

I dag var det också en sådan dag att jag skulle ha heldre luggit på soffan hela kvällen och slöat, men Nicke fick mig med ut som tur. Ibland är det så svårt att komma iväg, men tur har jag Nicke som peppar ibland när det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.