måndag 26 maj 2014

LONG WEEK AHEAD

Hejsan hoppsan! Har inte så mycket annat att berätta än att jag jobbar varje dag den här veckan, så jag kommer inte hinna med mycket annat. Tisdag och onsdag har jag över 12h jobb, så får se hur jag ska orka! Bra ska det gå plus att jag får ju mycket pengar jeejee!

I dag har jag varit till gymmet en timme efter jobbet och det var skönt att svettas riktigt ordentligt. Ikväll ska vi bada bastu med Nicke och bara ta det lugnt. Jag ska nog försöka gå till gymmet åtminstone en till gång den här veckan, hoppeligen hinner jag med två till gånger. Känns dumt annars att betala så mycket i månaden och inte gå ofta. Vädret ska också bli sämre nu så lika bra kan jag jobba och träna mera den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.