torsdag 1 maj 2014

VAPPEN OCH FÖRSTA MAJ











Jag har jätte dåligt med bilder från igår och i dag, tyvärr. Bilderna från igår blev så dålig kvalitet och ljuset var helt fel, så jag är helt missnöjd med alla bilder, haha. Men här får ni se lite bilder från gårdagens tortillafest och första maj picknicken vi hade i dag nere vid Hoviska. Gamla bilarna hann vi också se, men jag hann bara ta bild på några.

Vi hade roligt igår, fast vi köade över en timme till Ollis utan att komma in och fick gå till O´Malleys istället. Jag tror jag har aldrig köat så där länge till Ollis, men vi ville så gärna dit igår. Det var nog ändå helt bra feelis på Mällis, men vår kväll slutade ändå ganska tidigt.

I dag hade vi picknick nere vid stranden, grillade korv och drack mjöd, mums! Träffade mamma och Thomas vid torget och tog årets första lösglass, vilket är vår tradition på första maj. Mamma och Thomas är här på besök och ikväll ska vi laga middag tillsammans. Skönt att bara ta det lugnt i dag.

GLAD FÖRSTA MAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.