lördag 19 april 2014

AFTER SKI

Huh, vad slut jag är efter tre timmars slalomåkning! Vi åt mat efteråt, så har vi gått runt här i Levis shops och nu har vi satt oss in på Coffee House och tagit lite smått och gott. Mina kinder lyser röda, vet inte om det beror på solen eller det när jag varit så mycket ute i dag. Hoppas att jag inte bränt mig åtminstone!

Snart ska vi åka hem och jag vill genast i bastun! Jag är så slut och vill bara hem och slappna av.

Det blir bra med motionering här i Levi när vi är ute varje dag. I morgon är det vår sista dag här och på måndagen ska vi köra ner till södra Finland. Påsken har varit mysig här uppe i Lappland!

Hoppas ni har haft en skön påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.