fredag 4 april 2014

PLANER OCH VECKOSLUTET


Den här bilden ploppade upp på facebook här en dag och saknaden slog mig genast. Jag saknar så mina svenska bartender vänner! Det skulle kanske bli en reunion i april, men nu vet jag inte riktigt om det blir av, för så många har inte möjlighet att komma. Jag vet inte heller om jag vill betala flyg eller båt fram och tillbaka, ifall de flesta ändå inte är där. Får se när det blir en reunion och ifall det blir för oss alla 70 pers som deltog i kursen eller endast svenska och norska gruppen.

Snart ska jag på jobb, sedan packa det sista och så åker tåget iväg mot Åbo. Vi ska få se hur Sussi bor och i morgon kommer andra kusinerna. På söndagen åker vi till Borgå och efter många om och men så har jag bestämt mig att stanna en hel vecka där. Missar lite skola, men får göra uppgifter istället. Det blir enklare och billigare för mig, än att åka fram och tillbaka bara för att vara med på någon lektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.