onsdag 2 april 2014

HOT & NOT

HOT

Just nu tycker jag det är jätte hett med kjol och fast det inte är sommar ännu och man kan inte gå med bara ben, så är det också snyggt med strumpbyxor. Jag har märkt att många klädbutiker har börjat sälja mycket olika kjolar nu och det finns många olika modeller och material, så det finns mycket att välja emellan! Jag vill gärna hitta en söt, blommig kjol till sommaren med härliga, somriga färger.

Har du fallit för kjol trenden?


NOT

Solarium hetsen och stressen att se brun ut mitt i vintern, då solen knappt visar sig. Nej, usch jag förstår mig inte alls på sånt! För det första så är det ohälsosamt att sola i solarie (jag har provat på det några gånger), för du kan inte skydda dig på samma sätt där som för riktiga solen och det är ohälsosam strålning. För det andra så ser det så onaturligt ut. I alla fall om du solar i solarium jätte mycket. Efter några gånger, syns det kanske inte så mycket, men man blir lätt beroende av det och fortsätter att gå och sedan blir man bara onaturligt brun och orange. Inte alls i min smak! Heldre då spraytan än solarium, om ni frågar mig. Men för mycket är för mycket! Bästa är ju när det ser naturligt ut.


Många vill se bruna ut året runt och såklart, varför inte? Jag känner mig också alltid mycket snyggare när jag är lite brun, men vintern är inte lång och man kan alltid resa, använda bodylotions med färg eller gå på spraytan. Skippa ohälsamma strålningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.