onsdag 23 april 2014

SUNNY DAYS ARE WELCOME


Börjar kännas som vår ute när solen skiner, men det är fortfarande kallt och vinden känns mycket sval, så varmt och somrigt är det inte. Jag är tillbaka i Vasa och har hunnit träffa Prillan i skolan, boka tid för massage (fick ett gåvokort av Nicke till födelsedagsgåva så dags att använda det!) och kommit hem och hittat glädjebrev att jag blivit beviljad lite stipendier! Härligt med lite extra pengar i kassan!

Sista veckorna i Vasa före sommarlovet börjar nu och jag har mycket jag ska hinna med ännu, men jag tar ingen stress. Det som stressar mig lite är min framtid, då jag har ingen aning vad jag ska egentligen göra efter augusti. Det känns konstigt och nervöst i magen när jag inte alls vet vad jag ska göra, var jag vill bo, ska jag resa och när jag ska få skolpappren i handen. Jag får ta korta steg och fundera på vägen vart jag vill komma och vad jag vill göra. På ett sätt nog ganska härligt att inte alls veta var jag befinner mig nästa höst och vår! Allting ska inte vara för planerat heller, lite spänning i livet behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.