torsdag 3 april 2014

MY LIFE

Before i die...
Go snorkeling
Snowman
Always <3
Yeah
yoga
Untitled
♥
Before I die, I want to... | via Tumblr
Oh, I already have
Party
foamy
Mon amour <3
Just hold on we're going home
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Done ✔️✔️
Untitled
They need help ;(
The Bucket List | via Tumblr
Before I Die...
6716d682
Untitled
Xx
INSTAGRAM➡adrianadjv🔴FOLLOWBACK🔴
visit Thailand
INSTAGRAM➡adriandjv🔴FOLLOWBACK🔴
weheartit.com

Det är viktigt att drömma, men man ska inte glömma att vara tacksam för det man redan upplevt! Jag samlade ihop lite bilder jag har redan upplevt och fått vara med om. Fick till sist lägga lite egna bilder till, för hittade inte så mycket av de där färdiga bilderna. Där är ju såklart inte allt, men lite highlights av det jag varit med om.

Jag har hunnit med en hel del och många av de här är sådana som inte alla kommer att uppleva och som många tycker är en självklarhet. Jag är ändå tacksam för allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.