torsdag 24 april 2014

JEANS AND COLOURS



I dag tog jag min jeansjacka första gången i bruk. Hittade den på loppis på vintern och i dag tyckte jag det var tillräckligt varmt ute, så jag drog på mig den till skolan. Jag är inte den typen som tycker så mycket om jeansrockar och det har inte varit min stil, men den här vintern och våren har jag sett så många snygga jeansjackor och outfits, så jag ville prova om jag kan gå med en sådan.

Jag tycker en ljus jeansjacka är det snyggaste och det kommer säkert att vara många som går med jeansjacka i sommar! Det finns annars också massor med jeansplagg i butikerna nu, så jag tror det kommer att vara väldigt snyggt och populärt i sommar!

Har ni också köpt något jeansplagg till sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.