söndag 27 april 2014

HÄRLIGT HÄRLIGT!


Härlig söndag vi har i dag! Jag har städat, varit på gym och solat i grönrummet och läst i min bok. Solen är jätte stark för jag hade på mig ett linne först och efter 5 minuter så hade jag redan fått ränder av linnet, så jag fick byta till en tubbh istället. Lite dåligt nog att vi inte har solkräm här hemma, men som tur behöver jag inte oroa mig över att bränna mig men lite nog över hudcancer...

Nicke är borta ikväll på styrelsefest eller vad man nu ska kalla det, så jag får vara hemma för mig själv resten av kvällen. Tror jag ska ha spakväll för mig själv och laga hårmask, ansiktsmask, smörja kroppen med VS härligt doftande bodylotion och lacka naglarna fina!

NJUT AV SÖNDAGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.