onsdag 16 april 2014

BUZZ KAMPANJ



Jag har varit med i Teho Sports kampanj där jag har fått prova de här protein chokladstångarna som man ska äta efter träning. Jag har nu äti 4st stångar efter träning och jag tänkte lite kommentera vad jag tyckt hittills.

Smaken är riktigt god och det påminner mycket om "vanlig" choklad. Det som jag har upplevt som negativt är att de är så stora och jag har svårt att äta en hel stång efter träningen. Protein ska man ju få i sig så fort som möjligt efter träningen. Jag är van att dricka proteinshakes efter träningen och det går lätt och fort, men att sitta och äta en chokladstång efter att ha tränat hårt är svårt för mig. Det vill inte smaka och jag brukar inte ens vara hungrig direkt efter träningen.

Men de är lätta att bära med sig och ett lätt sätt att få i sig protein. Så för er som inte gillar proteinshakes eller som annars bara tycker det är onödigt att köpa dyra pulver, så kan prova på de här stångarna. För mig är de inte det bästa alternativet och jag tycker mera om de stångar som man ska äta före träningen som ett mellanmål.

www.buzzador.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.