söndag 13 april 2014

INSPIRATION DAY



Maten var inte något så extra den här gången, men helt gott var det nog. Bästa var nog det att vi fick dricka Fresita! Det här stället var också mycket större än senast och mycket finare och annars också var evenemanget bättre än på hösten.




Prillan träffade sin bloggidol Tickle your fancy som bloggar åt Indiedays. Hon har nog härliga bilder och outfits på hennes blogg. Värt att checka! 





Chokladen finns snart i butikerna. Vi fick lite smakprov med oss hem, så vi får smaka på de här före alla andra i Finland, snyyyggt! Hoppas de är goda!


Träffade Alexandra ("Kissie") och jag kan ärligt säga att jag tyckte hon var riktigt trevlig. Pratade med henne en stund och hon verkade inte alls som en snob eller diva eller vad det nu är som människor tycker hon är. 


Blev sminkad av Lumenes personal, eller egentligen provade hon deras nyaste läppstift på mig. Hon tyckte jag hade så bra grund att hon inte tyckte hon behövde göra något annat. Kul att få höra att jag kan sminka mig! Läppstiftet var nog ganska grannt i min smak, men enligt henne så passar jag i granna färger. Hon blev också förtjust i mina ögon när jag har så speciella prickar i dem, hahaa. Efter att vi blivit sminkade tog en fotograf bilder på oss och de bilderna ska komma på facebook och så kan ni alla gå och rösta på er favorit (alltså på mig) och så vinner jag kanske något?

Så kom Axl Smith dit och han verkade också vara en jätte skön typ! Han har verkligen fötterna på jorden och hans kändisskap har nog inte stigit i huvudet.

Visst är han söt? Aaaws...! Vi gick och lyssnade på hans "föreläsning" och han berättade mycket roliga grejer om hans liv. Han delade också med sig av sin nyaste låt som vi ska sprida på våra bloggar och den finns alltså ingen annanstans. Jag ska ladda ner den någon dag och dela den här så ni får höra!

Det var alltså ett toppen evenemang och hoppeligen blir jag bjuden på nästa igen! Jätte bra program, tävlingar och stationer där man kunde gå runt och se. Dessutom var det roligt att se några bloggare vars bloggar jag läser.

KIITOS INDIEDAYS!

6 kommentarer:

  1. Wow, det där ser ju helt superkul ut! :D Och vad roligt att ni fick träffa Kissie också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt superkul! :) jaa, inte är det varje dag man träffar en bloggkändis ;)

      Radera
  2. du passar jettebra i läppstift :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. i läppstifte alltså...

      Radera
    2. Ai tycker du de? :D Tack!

      Radera
    3. Jo se sir jätte frecht ut :)

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.