måndag 28 april 2014

TODAYS WORKOUT


Kom just hem från gymmet och mina ben skakar fortfarande. Ah, legday är nog så härligt för det känns i kroppen ordentligt och det märks att man har gjort något! I dag är mina magmuskler också helt döda! Tur får jag ha vilodag i morgon.

Jag har lite ändrat mitt abs schema, så att jag tänker nu i fortsättningen göra rörelserna endast två gånger. Två första veckorna gjorde jag rörelserna tre gånger (fuskade nog några dagar!) och ibland ändrade jag lite rörelserna, för variationens skull. Mängderna har blivit så stora och det känns nog tungt att göra över 500 magmuskler på en dag, så därför ändrar jag lite.

Det känns nog ändå bra att göra de här magmusklerna och jag tror inte jag någonsin har pinat min mage så här! Härligt!

This is happening♡
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.