fredag 25 april 2014

FÖLL FÖR REKLAMEN



Jag har beställt min första produkt från ostoskanava. Japp, jag föll för deras reklam. Men som mitt försvar så har jag nog sett den här reklamen i säkert närmare 10 år och nu först beställde jag hem produkten, så det var ändå inte ett förhastat beslut, hah.

Det är alltså shampoo som inte löddrar, för enligt de här forskarna så är löddret och skummet dåligt för håret, för det tar bort av hårets naturliga oljor. Så det här shampoot skummar inte alls och det ska göra håret naturligt, mjukt och glansigt. Dessutom fick jag på köpet anti-frizz medel som ska hjälpa mot frizzy hair, vilket jag har. Så fick jag ännu en liten flaska med root lift som är ja, precis det vad namnet säger. Sist men inte minst så fick jag en flaska med hårmask/conditioner.

I morgon ska jag försöka tvätta håret med de här medlen och så får jag se om det är så bra som det sägs! Jag kommer säkert att uppdatera bloggen om vad jag har tyckt om den här produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.