onsdag 23 april 2014

VILKEN ROLIG KVÄLL!



Jag har tömt mitt skrattförråd ikväll på Niko Kiveläs stand-up show. Jag gav biljetter åt Nicke till julklapp, så i dag fick vi se Niko Kivelä live i Vasa stadshuset och sjukt bra var det! Bästa live shown jag någonsin sett! Mycket svordomar, könsorgan och snuskigt var det men just sådan humor jag och Nicke gillar. Helt obeskrivligt bra! Han brukar dessutom improvisera massor, så det vi såg ikväll har ingen annan fått se. Han tog också publiken med och jag har svårt att förstå hur någon kan vara så rolig och hitta på så mycket skämt!

Biljetterna var slutsålda ikväll, men han har ännu många shower runt omkring i Finland, så ni ska absolut gå och se! Jag lovar att ni kommer att gilla det! Jag såg att han är i Helsingfors den 17 maj, så jag börjar redan fundera ifall jag borde gå den kvällen också, haha! För som sagt så improviserar han så mycket, så det skulle inte vara helt samma sak fast det är samma tour. Vissa av skämten skulle såklart vara samma, men det var så roligt så jag kunde nog höra dem igen! Får se, får se...

Parasta viihdettä for shore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.