torsdag 3 april 2014

INDIEDAYS INVITE


Jag har igen fått inbjudan på Indiedays Inspiration Day i Helsingfors och den här gången ska vi få träffa Alexandra Nilsson "Kissie", norska bloggerskan Kristine, svenska gaybloggaren Amir och Axl Smith. Jag väntar med spänning på den dagen! Jag bjöd med Sophie, som också bloggar (kolla bloggen HÄR) och såklart blev Prillan också bjuden så hon hänger också med.

Det är på ett annat ställe den här gången och den här gången ska jag kanske gå på någon blogg- eller fotokurs där. Den här gången kan jag också vara med på hela tillfället och behöver inte gå hem tidigare.


Nu har jag då igen ett stort problem; hitta en outfit till det här evenemanget! Det bästa skulle nog vara ifall jag ännu fick möjlighet att vara med på kvällen då det är Indiedays Blog Awards..! Men redan det här är toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.