torsdag 24 april 2014

SHOP 'TIL YOU DROP..

..OR THE BANK SAYS STOP!





Vi gick en sväng på stan i dag med Prillan, som slutade med att jag kom hem med många kassar från olika affärer. Från varje klädbutik kom jag ut med en liten påse, men sist och slutligen har jag spenderat endast 55e i dag! Jag blev själv förvånad, men inte har jag ju köpt så massor heller.

Pink tröja -  från VILA och på köpet fick jag tygkassen! Den fick jag för halva priset! Den är öppen i ryggen, vilket gör den lite speciell. Det är en ganska stor modell, så jag tog storlek XS.


Svarta "cykelshorts" - från Vero Moda. Perfekta att ha under en lite kortare kjol, så behöver man inte oroa över att visa för mycket.

Vitt linne - från BikBok. Härligt somrig och fin, passar perfekt till en kjol eller shorts med hög midja.

Mörkgrått linne - från H&M. Passar också perfekt med kjol eller shorts med hög midja. Perfekt basic för sommaren!

Silverringar - från H&M. Olika storlekar och former.

Strumpor - från Cubus.

Mycket nytt och annorlunda från vad jag redan har i mitt klädskåp! Jag har igen fått lusten att byta ut hela klädskåpet och skaffa massor med nya, annorlunda kläder. Min klädstil ändrar hela tiden och samma gäller med min klädsmak! Jag tycker om att testa nya klädstilar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.