tisdag 15 april 2014

DOYOUYOGA.COM


Dags för lite yoga uppdate igen. Jag har kommit halvvägs med min yoga challenge nu och det känns bra fortfarande. Vissa rörelser och övningar kan vara lite jobbiga och svåra, men som tur finns det alltid ett lättare alternativ ifall det inte känns bra. Jag tycker verkligen om de här yoga-klippen och jag har ju valt att yoga endast ungefär en gång i veckan, men det räcker helt bra åt mig.

Jag brukar dessutom göra så att jag kollar på två klipp istället för ett, för då brukar det bli ungefär 20-30 minuter. Hon som gjort yoga-klippen har mycket variation i sina klipp och jag har i alla fall inte ännu tröttnat, för det är så olika varje gång!


Jag rekommenderar yoga åt er också ifall ni tränar mycket, vill bli mera flexibla eller ifall ni har ont någonstans i kroppen. Många av klippen är till för att hjälpa ifall man har ont någonstans. Kolla doyouyoga.com eller gå på youtube och sök efter 30 day yoga challenge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.