onsdag 16 april 2014

BACK TO WINTER


I dag bär det av mot kallare breddgrader, nämligen till Lappland! Vi ska åka tåg ikväll till Seinäjoki, där vi ska vänta i ungefär fem timmar på ett tåg, som vi ska hoppa på och i morgon på morgonen är vi framme. Så nu vet ni att under påsken kommer ni att få se vintriga inlägg här på min blogg! Jag hoppar tillbaka till vintern (som jag missade) och jag ska få skida, möjligtvis åka slalom i Levi och kasta snöbollar!

Jag ska packa mina väskor i dag och det är svårt att veta vad jag ska ha med mig till Lappland, då det inte är så fruktansvärt kallt där heller, men då där finns ändå snö och nätterna kan bli kalla.

Det kommer ändå att bli mycket mysande i stugan, bastubad och jag kommer att ha tid att läsa flera böcker och bara njuta av tystnaden och lugnet.

HA ETT SKÖNT PÅSKLOV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.