onsdag 9 april 2014

KEKSI-KESKIVIIKKO



Bakade chokladkex med vitchokladbitar i med Lotta ikväll, som jag tänker bjuda på i morgon när vi ska på kaffe till min syster med pappsen. Pappa tycker så om när jag bakar, så jag brukar göra det så ofta jag kan för det är roligt att baka åt någon som äter och gillar!


Nise kom och provsmakade kexen och så tog vi en kopp te, som vi senare böt ut till ett glas vin. Keksi-keskiviikko blev sedan wine-Wednesday! Vad är bättre än det?!

Skönt att bara få sitta och prata och skratta åt våra dumma skämt! Förstår inte hur jag alltid kan ha så roligt med de här två tjejerna! Tror vi har alla lika dålig humor och lika blondiner allihopa så det kan inte gå fel.

Mycket förändras men vi är lika bra vänner oberoende hur mycket tiden går! De här två tjejerna skulle jag aldrig byta ut! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.