tisdag 8 april 2014

BARNVAKT

Jag har varit barnvakt åt lilla Melli i några timmar och hon är så underbar och otroligt god! Vi har lekt, kisat på pottan, sett på mumin, hängt byket, gosat på soffan och nu vilar hon dagsvila. Hon är i så härlig ålder och jag väntar bara tills hon pratar ännu mer! Hon är glad hela tiden och skrattar åt allt. Verkligen lättskött! Behövde bara lägga mig bredvid henne så somnade hon bums.
Roligt att ha så härliga syskonbarn, som jag får leka och gosa med alltid när jag vill!

2 kommentarer:

  1. Fanny17:52

    Ajnej, vad hon liknar till Rickard (hennes kusin) när hon skrattar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja faktiskt! Hon liknar så mycket till Jerker o dom liknar ju o så... :P men faktiskt på många bilder ser hon jätte lika ut som han!

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.