måndag 14 april 2014

NEW IN MY CLOSET





Blåa tunika-skjortan fick jag av mamma från Mallorca och smycket hör till skjortan. Jag blev så förtjust i färgen och smycket tycker jag är ljuvligt! Jag tror jag skulle kunna prova ha ett bälte vid midjan med den blåa skjortan, för att framhäva lite kurver.

Den vita virkade tröjan köpte jag i dag från Vero Moda. Jag fick ett gåvokort dit till julklapp och nu äntligen hittade jag något jag bara måste få! Behövde betala själv endast 2e efter att jag gett mitt gåvokort. Den var nog ganska dyr i min smak (27e), men när jag hade gåvokort så tyckte jag att den var värd det. Den har jag tänkt att jag kan använda tillsammans med någon färgglad skjorta under eller sedan höga jeansshorts. Har många sommaroutfits i huvudet redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.