söndag 6 april 2014

DRÖMMER MIG BORT

Åh, vad jag vill resa nu! Känner mig riktigt deppig när jag inte har någon resa inplanerad ännu och något att vänta framemot... Vi har pratat med Nicke om att gå på interrail resa i augusti, men det är helt öppet ännu, för vi vet inte om vi har tillräckligt med pengar. Det behövs ändå ganska mycket pengar till det, men jag vill så jätte gärna åka!
Tydligen räcker det inte för mig mera att resa endast en gång om året utan nu vill jag resa hela tiden! Det finns så mycket att se och uppleva och jag orkar inte vänta!
Som tur åker vi till Lappland på påsken, det är i alla fall som en liten resa någonstans.
När ska jag vinna miljoner så jag kan resa jorden runt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.