måndag 2 december 2013

ARGAN OIL




Jag älskar min Argan Care moisture shot! Håret blivit ljuvligt mjukt och glansigt genast efter en gångs användning! Den är perfekt nu på vintern när håret vill bli torrt och elektriskt, den här räddar mitt hår! Jag har verkligen lärt mig att ta bättre hand om mitt hår. Jag vill ha långt, tjockt och välmående hår och har därför börjat använda hårmasker, hårolja och bra shampoon!

Sen har jag också hört att man inte ska borsta håret när det är vått, för då slits det mest, så jag låter mitt torka lite före jag borstar. Sen ska man inte ha handduk runt huvudet för länge, för det är inte heller bra för håret. Tvätta ska man inte heller så ofta, jag försöker att högst varannan dag tvätta. Har hört att 2-3 gånger i veckan är bra. Och så kommer väl alla ihåg att det är viktigt att dricka mycket vatten! Det är bra för allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.