måndag 30 december 2013

RUNNING FAST

Untitled
weheartit.com

Oj vilket härligt ordspråk! Det är just så där jag tänker! Jag vill resa runt världen, se olika länder och kulturer och inte bara fastna på ett ställe. Jag är annars också jätte nöjd över att jag flyttat bort från min hemstad, fast jag vill någon vacker dag flytta tillbaka, men jag har ändå upplevt något annat. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att jag skulle ha stannat kvar i lilla Borgå och börja jobba och skaffa familj. Det skulle kännas så vanligt och tråkigt. Jag vill ha mera spänning i mitt liv! Så jag tänker nog fortsätta att resa runt världen före jag stannar på ett ställe.

Jag var just ute och sprang 45 minuter och det var så skönt! Det var mörkt och lite svalt, men ändå så skönt! Jag sprang till Borgå kyrkan och lite runt i gamla stan och fast det var lite kusligt när det var så mörkt på sidogatorna, så var det ändå spännande! Jag blir så mycket gladare av en ordentlig springtur och jag mår genast bättre! Nu ska jag snart gå i bastun och njuta av den nästsista dagen på året 2013.

Imorgon har jag jobb och sedan ska vi åka ner till Pellinge för att fira nyår på Nises stuga med ett gäng. Snart är året slut och ett nytt, spännande och händelserikt år kan börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.