tisdag 10 december 2013

@!?!%&#!

Hej, från en sur tjej i Vasa. Jag tänker inte ens börja förklara på hur missnöjd jag är på Vasa Posten (fortfarande) men nu är jag också sur för att någon har gått iväg med vår dörrskylt! Vår fina dörrskylt vi köpte på Åland några år tillbaka. Och inte endast vår dörrskylt utan flera har försvunnit i vår trappa! Nu vet jag inte hur många bostäder har haft dörrskyltar överom oss, men de som är på samma våning och under oss (som jag har sett att har haft någon grej hängandes på dörren) har också blivit av med sina! Skulle ha lust att bjuda på en massa svordomar här på bloggen nu just, men jag håller dem för mig själv.

Murr...! Okej, jag har inte blivit av med något jätte dyrbart men ändå! Gissa hur orolig jag är över all min post nu när de där j*vla posteljonerna fortfarande lämnar posten halvvägs i luckan och vem som helst kan gå iväg med det! Tänkte ju typ bli av med mitt nya Visa Electron kort i somras..! Argh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.