söndag 15 december 2013

WORK HARD AND MAKE IT WORTH IT

Leg Day - day after leg day the penguin waddle

After Leg Day  | via Facebook
weheartit.com

I dag var det benens tur att lida på gymmet. Nu vet jag inte om det var jätte bra träning eller medelbra, för att då när jag var på gymmet så skakade benen och vissa stunder var supertuffa, men nu efteråt känns det helt okej och jag kan gå ännu, hahah! Får väl se i morgon hur det känns och om det blev tillräckligt bra träning. Jag ska tänja lite ännu före jag hoppar i duschen, så att jag inte är helt styv i morgon.

Benen är nog något som jag tycker man ska ha ordentlig träningsvärk av nästa dag. Annars tycker jag att det känns som om man inte har tränat tillräckligt hårt. Det ska nog kännas när man tränar och gärna ännu två dagar efteråt, så att man vet att man har påriktigt gjort något tufft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.