tisdag 3 december 2013

LEK I SKOLAN


Phuuust, vilken lång dag! Jag borde sitta och göra skoluppgifter nu, men jag är så slut! Jag har absolut ingen motivation. Nicke kom hem i dag, men jag hann se honom knappt fem minuter, så hamnade han åka iväg på något evenemang.

Jag vet inte är det för att det är mörkt och deppigt, men jag är så omotiverad hela tiden! Jag har tappat träningslusten, lusten att studera och all energi. Jag är redo för jullovet NU!

Sista lektionerna vi hade i dag var nog helt roliga. Först hade vi klassrumsaktiviteter, så olika lekar och aktiviteter man kan göra i klassrummet med eleverna. Det är alltid lika roligt att få leka i skolan, hahah! Och sista lektionen fick vi dramatisera och leka föräldrar och lärare i ett föräldrasamtal med ett elevcase. Det var ju roligt att överdriva föräldrarollen och vara riktigt jobbig!

Fast vi gör ganska lätta och roliga grejer i skolan ibland, så är det ändå jätte viktiga grejer som man borde memorera. Hjärnan går på övervarv ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.