torsdag 26 december 2013

VART FÖRSVANN PARTYPINGLAN?


Jag är hemma nu och värmer tårna efter bandymatchen. Matchen var rolig att se på då alla föll omkull hela tiden när isen var så hal och våt, hahah! Det slutade bra för Akilles med vinst 6-3 och ikväll ska det då firas. Jag kom hem fast pojkarna fortsatte på jatkot, men jag ville hem och byta kläder och dricka lite glögg. Jag ska nu i lugn och ro dricka lite glögg och byta kläder och sedan åka på pojkarnas fest. Jag vet inte om det blir baren i dag, får se hur det känns.

Det blev ingen utgång för mig igår, fast det brukar vara lite tradition att gå ut på juldagen. Jag hade inte lust att festa och det blev onödigt krångligt att välja vilken fest det skulle bli när mina vänner var utspridda på tre olika ställen. Så vi satt hemma i stället och drack lite vin och umgicks. Jag har lite tappat lusten att festa, så får se ifall det blir någon fest för mig ikväll eller om jag sedan kommer i tid hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.