tisdag 17 december 2013

IF WE'RE ALL ALONE, THEN WE'RE ALL TOGETHER IN THAT TOO

Ps i love you

http://instagram.com/ilki__xoxo → FOLLOW ♥ | via Tumblr

P.S I love you | via Tumblr
weheartit.com

Jag vet inte vad som hände, men jag blev mittiallt jätte ledsen. Jag talade med min syster och med min pappa och mittiallt hände det. Kanske det är juletiden som får mig så känslig eller så är min saknad så stor. Jag vet inte, men ibland måste man bara få krypa ihop under täcket och se en sorlig film och släppa alla tårar ut.

Livet är inte perfekt hela tiden och ibland måste man vara riktigt ledsen och deppig, så att de dagar man är riktigt lycklig och glad känns desto bättre. Så den här kvällen tänker jag vara ledsen. Jag tänker ligga på soffan under min sköna filt och se på den sorligaste kärleksfilmen P.S. I love you. Jag tänker gråta tills tårarna tar slut och sedan krypa i säng. Jag vet att allt känns bättre i morgon igen, men ikväll behöver jag det här.

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.