onsdag 11 december 2013

JAG DOG OCH KOM TILL HIMLEN

Ah vilken glädje!!! Punnitse & säästä har öppnat i Vasa i dag!!!! Det är otroligt stort och de har allt och mycket mera! Jag var som ett barn i en godisaffär och visste inte var jag skulle börja! Jag ville ha av allt! Råchoklad av alla sorter, allt fanns i luomu också och miljoner med olika tesorter och superfoods! Det här blir ett inlägg fullt med utropstecken så ni ska förstå hur excited jag är!
Jag kommer härefter att köpa all choklad, nötter, torkad frukt, müsli, te och superfoods därifrån. Mums!
I dag köpte jag en blandning av rostade nötter, yoghurt-cashews, mjölkchoklad-ingefärabitar och dadlar. Det blev lite på 4e allt det här! Jag måste genast smaka på mjölkchoklad-ingefärabitarna och de var sjukt goda! Mums mums!
Jag kommer bli deras stamkund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.