lördag 7 december 2013

DITT SKRÄP ÄR MIN FYND







Vi har varit till loppis och fyndat och tvinnat på stan och handlat julklappar med Nicke i dag. Över tre timmar har vi varit ute och trallat i snön från ställe till ställe och fyndat. Jag är otroligt nöjd med mina fynd på loppiset!

Jag hittade en sådan mugg jag har velat ha från Indiska nu hela hösten och har faktiskt önskat såna till julklapp också! Nu hittade jag en sån för endast 1,50e! Nu behöver jag ännu några till så jag har en liten samling av dem. Skorna betalade jag ynkliga 4e för och jag har också letat efter sådana ganska länge! Har velat ha bekväma, beigefärgade skor med klack och snören som jag kan gå med nu i vinter. Jeansrocken betalade jag också ynkliga 4e för och den tyckte jag var så häftig! Väntar bara till sommaren då jag kan använda den!

Vilka fynd alltså! Jag är så nöjd och lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.