söndag 1 december 2013

VARM CHOKLAD

Hot Chocolate.

Mmm:3

yum - yum
weheartit.com

Mitt lillajulsfirande ikväll går ut på att ligga under filten med en kopp varm kakao och sex and the city maraton. En helt okej lillajul enligt mig, men saknar nog lite sällskap. Det bästa skulle vara att få krypa bredvid Nicke och gosa tillsammans, men förtillfället är han över 400km ifrån mig så får vänta till tisdagen då han kommer hem.

Gjorde misstaget och sökte upp bilder på varm choklad på weheartit och fram kom de här bilderna. Gissa hur sur jag är när jag inte har grädde, choklad eller mini-marshmallows! Helt orättvist ju...! Jag får fortsätta dricka min vanliga och tråkiga kakao utan extra godsaker och drömma om en deluxe kakao. Fast en vanlig kakao är också god, men när man ser bilder på de här så kan man ju ingenting annat än bli snål!


Hoppas ni har haft en skön, lugn och stämningsfull lillajul. Och hoppas ni har fått fira den med era nära och kära. Ta vara av alla små stunder och njut av livet. Man vet aldrig vad som kan hända... Rest in peace Paul Walker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.